Jakakolwiek reklama ma przynosić jakiekolwiek korzyści. Takie cele formułowane są słusznie wcześnie - najczęściej jeszcze przed pracą nad reklamą, nad jej przygotowaniem. Nadrzędny cel, jaki ma osiągnąć marketing definiuje sam producent, zlecający wykonanie reklamy. W wielu przypadkach takim celem jest wzrost sprzedaży a tym samym podniesienie się zysków. Wielokrotnie jednak producentowi zależy nie tyle na zyskach, Ci na wyrobieniu marki, sprawieniu, aby była ona kultowa, ceniona, aby konsumenci mieli do producenta zaufanie, aby wiedzieli, że produkowane produkty są pierwszorzędnej jakości. I naturalnie wszystko jest do zrobienia - jest to magia reklamy. Jeżeli tysiąc razy usłyszymy nazwę artykułu czy producenta w końcu z całą pewnością zapamiętamy ją. A to jest już potężnym sukcesem. Jest to oczekiwana korzyść. Reklama musi być właściwie intensywna, w szeregu przypadków nadawana, pokazywana w różnych mediach. Wtedy dotrze do szerszej grupy ewentualnych kontrahentów. A ilość osób, do których dociera marketing jest niezwyczajnie znacząca. Jeżeli usłyszymy o towarze istnieje szansa, ze go zakupimy. Przygotowanie reklamy to trudne zadanie. Fachowcy muszą zbadać rynek, ewentualnych odbiorców reklamy, muszą określić pewne parametry, elementy. Warto też zainwestować w ekskluzywne gadżety. Przede wszystkim muszą stworzyć koncepcję takiej reklamy. A to właśnie trafienie na słuszny pomysł jest najogromniejszym wyzwaniem. I nienagannie o tym wiemy. To, jak będzie reklama wyglądać zależy też i od wysokości budżetu, jaki został na taką reklamę przeznaczony.
Czasem agencja ma do dyspozycji znaczną sumę. Wówczas może przygotować faktycznie interesującą reklamę, może zaangażować wiele środków pieniężnych w kampanię reklamową. Korzystna agencja poradzi sobie również i wówczas, kiedy finanse, jakie firma chce zainwestować w reklamę nie są zbyt wysokie. A w dzisiejszych czasach nie każda korporacja może pozwolić sobie na to, aby na reklamę przeznaczyć wielkie sumy. Reklama jest oczywiście szalenie znacząca, jednak nie może doprowadzić do ruiny finansowej, do bankructwa. Koszty reklamy muszą w takim razie mieścić się w wyznaczonym budżecie. A taki budżet określa zleceniodawca. Masz firmę? Dodaj swoją firmę w bazie firm na stronie https://bazafirm.top
- Blogger Comment
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
0 komentarze:
Prześlij komentarz