Niektóre strategie zezwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-uczuciowe kontrahenta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych bądź znanych w zbawienny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Znaczenie powinno wykorzystać słuszny moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono bezustannie powtarzane - na przykład za pomocą gadżetów rodzaju metalowe długopisy reklamowe.
W reklamie trzeba być szczerym, albowiem oszustwo tworzy u klientów frustrację. Wywołuje, że czuje się on błędnie oraz prowadzi do uczuć depresyjnych, które są w stanie nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, wypada, w takim razie być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama musi dokonać rzeczowej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Musi ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.
- Blogger Comment
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
0 komentarze:
Prześlij komentarz